مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 دی 1398 ساعت 05:252019-12-30سياسي

تشریح جزییات علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد


پیمانکار بهره بردار از دلفیناریوم برج میلاد در مورد مرگ یک دلفین در این مجموعه توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که هیچ شیر دریایی در مجموعه دلفیناریوم تلف نشده است.

- پیمانکار بهره بردار از دلفیناریوم برج میلاد در مورد مرگ یک دلفین در این مجموعه توضیحاتی را ارائه و اعلام کرد که هیچ شیر دریایی در مجموعه دلفیناریوم تلف نشده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در چند روز اخیر اخباری مبنی بر مرگ یک دلفین و دو شیر دریایی در مجموعه دلفیناریوم برج میلاد منتشر شده است و پیمانکار متهم است که این خبر را از نهادهای نظارتی و حتی مجموعه برج میلاد پنهان نگه داشته است، اما حالا نماینده تامین کننده گونه های پستاندار دریایی اظهار می دارد که فقط یک دلفین و آن هم در 29 آذر ماه جان باخته و ادعاهای مبنی بر مرگ دو شیر دریایی و یا این که چند ماه از مرگ دلفین گذشته، صحت ندارد.

سید مجتبی عبادی نماینده تامین کننده گونه های پستانداران دریایی دلفیناریوم برج میلاد در گفت وگو با ایسنا، در مورد جزییات این حادثه گفت: مجموعه ما تخصص در حوزه نگهداری، نمایش و در برخی مواقع تولید مثل پستانداران دریایی را دارد و باید بگویم که با توجه به شرایط موجود، مجموعه ما جزو رده های اول در کشور است و میزان تلفات حیوانات ما وضعیت معمولی و متعارفی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد

تشریح جزییات علت مرگ دلفین در دلفیناریوم برج میلاد